Անուն, ազգանուն*
Գրի՛ր դպրոցիդ անունը։*
Ո՞րերորդ դասարանում ես սովորում։*
Չորրորդ
Հինգերորդ

 1. Մեկ հնչյուն փոխելով՝ ,,հայ,, բառից հնարավոր շատ բառե՛ր ստացիր։ 

2․ Բառերի հնչյունները վերադասավորի՛ր և նոր բառ կազմի՛ր։

Ագաթ- գաթա,

Զարմ-մարզ

Մարջան-ջրաման

Կապար-կարապ

Կամուրջ-ջրամուկ

Երկանք-քներակ

3. Տրված բառերից ո՞րը ,,մաքուր,, բառի հոմանիշը չէ։

Պարզ, վճիտ, ականակիտ, զուլալ, անաղարտ, զվարթ, ջինջ, անապակ։

զվարդ

4.Կազմի՛ր նախադասություն, որի կազմում եղած առաջին և վերջին բառերը վանկերի քանակով համընկնում են, իսկ մյուս բառերից յուրաքաչյուրը նախորդ բառին գերազանցում է մեկ վանկով:

սա  հիանալի  տեսարան էր։

5. Ընտրի՛ր ասացվածքին համապատասխանող մեկնաբանությունը։

Տասը չափի՛ր, մեկ կտրի՛ր։

Երբ մի բան շատ ես չափում, երկարում է։
Տասը մասի բաժանելու դեպքում՝ բոլորին կհասնի։
Ամեն ինչ պետք է անել անշտապ, մտածված։
Գործը պետք է անել ոչ թե մենակ, այլ տասը հոգով։

6. Աղյուսակում գաղտնագրված բառերը գտ՛իր և գրի՛ր։

Անխորագիր պատկեր

կատու,կետ,նավակ,թշ,արագ,օր,հյութ,Կոմիտաս,սար,հավ,ստվեր,երգ,հիմա,հուշ,

7. Վերականգնի՛ր գործողությունների հաջորդականությունը և կարդա՛ առակը։

Խեցգետինն ուզեց ազատվել և մի հարց տվեց ագռավին։

Խեցգետինը ցած ընկավ և մտավ գետը։

Ագռավը մի խեցգետին բռնեց և նստեց ծառին։

Ագռավը բերանը բացեց և պատասխանեց նրան։

Ագռավը մի խեցգետին բռնեց և նստեց ծառին։Խեցգետինն ուզեց ազատվել և մի հարց տվեց ագռավին։Ագռավը բերանը բացեց և պատասխանեց նրան։Խեցգետինը ցած ընկավ և մտավ գետը։

8 Ո՞վ է պատկերված նկարում։ Պատմի՛ր, թե ինչ գիտես նրա մասին:

Անխորագիր պատկեր

9. ,,Քամին ու տերևը,, վերնագրով ստեղծագործական պատում գրի՛ր և հրապարակի՛ր։ 

Լինում էչի լինում մի քամի և տերև։Քամին մի օր տերևի հետ թեյ էր խմում երբ տերևը փոխեց իր գույնը և դարձավ դեղին  ասաց,որ  ես հիվանդ եմ դեղին եմ։Քամին պատասխանեց,որ կանգնիր ձեռքերիդ վրա և ասա բիբիդի բոբիդի բու։Տերևը այդ բոլորը արեց բայց դարձավ կարմիր ոչ թե կանաչ ։  Ես կարմիր եմ հիվանդ եմ։ Ի՞նչ անեմ։Քամին ասաց,որ տասնհինգ կում ջուր խմիր և հինգ անգամ ծափ տուր։Տերևը այդ բոլորը արեց  ու  տերևը դարձավ կանաչ։ 

10. Քո ամենասիրած աշնանային բանաստեղծությունը ընթերցի՛ր և ձայնագրությունդ հրապարակի՛ր։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով